HANDELSBETINGELSER

 

Stuhrling.dk tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, prisændringer, tastefejl, og udsolgte varer.

1. BETALING

1.1 Betalingsmetoder og korttyper

Alle transaktioner varetages af QuickPay.net. Hos Stührling.dk tager vi imod følgende korttyper:

  • Visa
  • Dankort
  • eDankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • American express

Der er gebyrfrit ved betaling på Stührling.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når bestillingen sendes fra Stührling.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Dertil tilbyder vi også̊ betaling via mobilpay og gennem en bankoverførelse, bemærk dog at der kan være en længere transaktionstid ved bankoverførsel, hvilket har indflydelse på leveringstiden. Du skal forvente en længere leveringstid ved betaling med bankoverførelse. Men bemærk! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen).

 

Bankoplysninger:

Spar Nord Reg.Nr: 9347 Kontonummer: 4587366490

Skriv venligst ordrenummer i emnefeltet ved alle bankoverførelse, så det er muligt at identificere ordren.

1.2 Sikker betaling

Al betaling foregår gennem QuickPay.net og er således sikret af QuickPay.net. Du kan læse mere om QuickPays sikkerhed på QuikPay.net.

Er du i det mindste i tvivl om sikkerheden er du mere end velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, eller benytte dig af vores kontaktside.

1.3 Pengene tilbage

Såfremt du ønsker at returnere dit købte produkt, og ønsker pengene tilbage, foretager vi en bankoverførelse så snart returneringen er blevet accepteret af kundeservice. Se yderligere informationer under punkt 5.3 – procedure ved returnering-

 

2. PERSONDATA POLITIK

Som internetbruger efterlader du dig elektroniske spor, hvilket giver mulighed for at følge din færden på internettet. Der kan gives eksempler som f.eks. Google og Facebook, der ud fra din færden på internettet kan vise dig annoncer på baggrund af din søgninger.

2.1 Cookies

Hos Stühling.dk benytter vi cookies. Vi benytter disse cookies til at huske hvad du har lagt i din indkøbskurv således at ved dit næste besøg hos Stührling.dk kan fortsætte med at shoppe. Du kan altid slå cookies fra i din browser.

Vi bruger en webstatistik på Stührling.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Stührling.dk.

2.2 Geolocation efter IP

Vi anvender geolocation efter IP ved at fastslå hvor fra i verdenen du besøger os. Dette gør vi, da vi udelukket er en dansk virksomhed med lager i Danmark og dækker hele Scandinavian. Ønsker du at handle hos os fra et andet land, er du velkommen til at kontakte kundeservice for en løsning.

2.3 Personlige oplysninger

Stührling.dk har kun adgang til dine personlige oplysninger som du indtaster ved et køb (navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse). Disse oplysninger benytter vi udelukket til faktura og leveringsadresse. Vi udleverer eller sælger ikke informationer videre til tredjepartsvirksomheder, eller andre interessenter!

Vi kan IKKE se dine kortoplysninger som du indtaster på siden, da disse er krypteret ved QuickPay.net.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Fryland-Agenturer ON TIME har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Stührling.dk er Fryland-Agenturer ON TIME.

Oplysninger afgivet til Stürhling.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Fryland-Agenturer ON TIME, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Fryland-Agenturer ON TIME via e-mail Info@stührling.dk.

2.4 Kort informationer

Stürhling.dk har ikke adgang til kundens kortinformation. Alt data er sikret QuickPay.net.

3. LEVERING

3.1 Forsendelse

Stührling.dk benytter sig af Post Danmark som leveringsselskab. Det betyder, at der vil gå mellem 1-2 dage før du, som kunde modtager din ordre. Vær opmærksom på, at Post Danmark kun uddeler i hverdagene. Med andre ord er der levering inden for 1-2 arbejdsdage.

Bor du i større byer, som Aarhus, Ålborg eller Esbjerg vil du højst sandsynligt modtage din ordre efter blot 1 dag. Bor du derimod i udkanten af Danmark, som Bornholm, Mors eller Vemb, kan der gå op til 2 arbejdsdage før du modtager din ordre.

3.2 Ingen modtagelse efter 2 dage?

Hvis du endnu ikke har modtaget din ordre efter 2 dage, må du meget gerne kontakte vores support, som har åbent alle hverdage mellem 10:00 og 14:00.

3.3 Fragt

Der er fri fragt ved køb fra kr. 1.000,- og over for forsendelser i Danmark. Ved køb under kr. 1.000,- beregnes der kr. 50,-.

For fragt uden for Danmark, herunder også Færøerne og Grønland, beregnes fragtprisen efter gældende takster hos Postnorden.

4. FEJL OG MANGLER

Modtager du din ordre og opdager fejl eller mangler, bør du med det samme kontakte kundeservice på mail eller telefon. For at sikre dig at kundeservice bedst kan hjælpe dig, er det en god idé at tage et billede der viser og illustrerer fejlen. Hvis du vælger at kontakte kundeservice på mail bør du skrive en kort beskrivelse, og eventuelt om du vil have pengene tilbage, eller byttet til at andet eller nyt produkt.

Købelovens mangelregler kan finde anvendelse.

4.2 Garanti & reklamationsret

Hos Stührling.dk har du som kunde altid 2 års reklamationsret. Alle reklamationssager skal ske senest 2 år efter modtagelsen af produktet, såfremt denne frist er overskredet kan Stührling.dk ikke garantere erstatning, reparation eller anden form for tilgodehavende.

Læs mere om vores reklamationsret under handelsbetingelser sektion 6.

4.3 Forskellen på garanti og reklamationsret

Garanti er et udtryk som mange erhvervsdrivende og webshopejere anvender forkert i en tro om, at det er det samme som reklamationsret. Ifølge den danske lovgivning skal kunden stilles væsentligt bedre med garanti end sin reklamationsret.

 

5. FORTRYDELSESRET

5.1 Fuld tilfredshed eller pengene tilbage

Vi yder fuld tilfredshed eller pengene tilbage, du skal blot kontakte os inden 14 dage efter modtagelse af ordren. Se yderligere information i næste punkt. Se yderligere i punkt 5.3.

5.2 14 dages fortrydelsesret

Ved online shopping har du krav på minimum 14 dages returret. Du skal kontakte os inden 14 dage, med henblik på at lave en returnering. Kontaktes vi ikke inden 14 dage, er vi ikke forpligtiget i at opfylde dit krav om returnering.

5.3 Procedure ved fortrydelsesret

Hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten, skal du kontakte stührling.dk inden udløb af fortrydelsesretten. Du skal senest 14 dage efter aftale, sende produktet tilbage. Har du overskredet tidsfristen er stührling.dk ikke forpligtiget til at foretage en refundering.

Du skal selv betale de udgifter som er forbundet med returneringen af varen, og du har ydermere ansvar for, at varen er pakket forsvarligt. Ydermere har du ansvaret for at pakken bliver leveret på vores lageradresse i 8723 Løsning inden 14 dage efter du har meddelt at produktet skal returneres. Du skal printe en returformular ud her, og medsende varen.

Hvis du udøver din fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden returneringsform end den billigste form for standardlevering, som vi selv tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om beslutning om at fortryde dit køb.

Ved returnering hæfter du for forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens udseende og egenskaber. Varen må ikke bære præg af at være brugt, og vil i et sådan tilfælde returneres igen, og handelen vil ikke kunne annulleres! Stührling.dk vil lave en konkret vurdering af varens værdi i hver enkelt sag.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

6. 2 ÅRS REKLAMATIONSRET

6.1 Uret er gået i stykker, hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice via mail hurtigst muligt, vi anbefaler at have dokumentationen i orden, så som billeder og beskrivelse af skaden eller fejlen.

6.2 Betingelser for reklamationsret

Følgende betingelser vil altid gøre sig gældende ved enhver sag i reklamationer, såfremt alle ikke er opfyldt kan der ikke garanteres en reklamationssag. For nærmere information bedes du kontakte kundeservice. info@stuhrling.dk

Alle reklamationssager skal ske senest 2 år efter modtagelsen af produktet, såfremt denne frist er overskredet kan Stuhrling.dk ikke garantere erstatning, reparation eller anden form for tilgodehavende, med mindre andet er aftalt skriftligt. I tilfælde af kunden ønsker at gøre brug af reklamationsretten og første betingelse er opfyldt, skal der gøres opmærksom på følgende punkter hvor reklamationen ikke gælder ved misbrug eller misvedligeholdelse af uret, for.eks dykket med uret under den maximale grænse for det pågældende ur skader som er lavet af brugeren selv (f.eks. tabt, smidt med eller anden form for misbrug) Som udgangspunkt dækker reklamationen hvor fejlen er sket fra producentens side, dvs. alle skader der er påført af brugeren selv anses ikke godkendt i sager om reklamationer. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Stuhrling

Fryland agenturer ON TIME

Helge Nielsen alle`6K 1.TV

8723 Løsning

Danmark

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger ( Se yderligere information i dele af 5.3.